Newland NQuire 300 i Nquire 1000 Manta II czyli jak wyjść frontem do klienta

0
288

Jeżeli jesteś szczęśliwym posiadaczem sklepu, marketu, hotelu, restauracji, kawiarni, biura lub innej, dobrze prosperującej firmy – doskonale wiesz, że dobry sprzęt to podstawa efektywnej obsługi twoich klientów. W takich miejscach coraz częściej stawia się więc na urządzenia, które usprawniają pracę twoją i twoich pracowników oraz pozwalają wykonywać więcej czynności w krótszym czasie. Jak tego dokonać? W jakie urządzenie warto zainwestować?

1. Inwestycja w dobry sprzęt

Wraz z postępem technologicznym rośnie poziom oferowanych usług, dlatego przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w urządzenia, które stanowią niejako rozszerzenie roli ekspedienta. Dzięki takiej technologii możliwe staje się podniesienie jakości oraz zwiększenie szybkości obsługi klientów, przy jednoczesnym usprawnieniu procesów wewnętrznych. Mikrokioski Newland NQuire 300 i 1000 Manta II bez wątpienia należą do tego segmentu. Dlaczego?

2. Mikrokioski NQuire 300 i Nquire 1000 Manta II

Newland NQuire 300 i Nquire 1000 Manta II to niewielkich rozmiarów komputery stacjonarne, które można zamontować w dowolnym miejscu. Odznaczają się dużą jak na swoje rozmiary pamięcią – odpowiednio 1GB RAM, 4GB flash (NQuire 300) i 2GB RAM, 8GB flash (NQuire 1000). Tego typu urządzenia asystenckie coraz chętniej widziane są w wielu firmach, galeriach handlowych czy sklepach wielkopowierzchniowych. Rozwiązanie pozwala klientom sprawdzić dostępność konkretnych produktów oraz ich lokalizację. Ponadto, może być wykorzystywane jako sprawdzarka cen, punkt informacyjny, stacja obsługi programów lojalnościowych, POS, urządzenie monitorujące obecność w celach weryfikacji godzin pracy lub bezpieczeństwa w budynkach użyteczności publicznej. W przypadku NQuire 1000 Manta II, który ma wbudowaną kamerę w części czołowej, komputer może stać się wirtualną przymierzalnią – na przykład w sklepie z okularami. Przy doborze odpowiedniego software’u urządzenie może poprawić efektywność firmy, odciążyć pracowników, a także zwiększyć udział samoobsługi w różnych aspektach jej działalności.

3. Parametry

Mikrokioski działała w oparciu o system Android. Do ich głównych zalet należą między innymi: wbudowany czytnik kodów 1D i 2D z celownikiem laserowym, czytnik tagów RFID, wygodny ekran dotykowy TFT LCD 4,3-cala (480 x 272) w przypadku NQuire 300 i TFT LCD 10,1-cala (1280×800) dla NQuire 1000 Manta II, zasilanie przez złącze Ethernet (PoE), Bluetooth 4.0, wejście kart micro SD oraz złącze USB. Niski pobór mocy (6W) czyni je urządzeniami energooszczędnymi.

4. Gdzie kupić taki sprzęt?

Mikrokiosk NQuire 300 lub NQuire 1000 Manta II to urządzenia klasy biznesowej, których próżno szukać na półkach sklepów z elektroniką. W zależności od wolumenu zakupów można skontaktować się z resellerem lub bezpośrednio z Koncept-L S.A – autoryzowanym dystrybutorem marki Newland w Polsce. Wiele firm chętnie zaopatruje się w produkty sprawdzonych i profesjonalnych producentów, którzy oferują sprzęt posiadający już pewną renomę na rynku. Znaczną wartością jest też możliwość wcześniejszego zapoznania się z jego właściwościami oraz opiniami innych użytkowników – odwiedzając stronę www.koncept-l.pl, klienci mają możliwość umówienia się na darmową prezentację możliwości Mikrokiosków NQuire 300 lub Nquire 1000 Manta II oraz ewentualne wypożyczenie sprzętu na testy.

[Głosów:3    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here